Garantie en Klachten

 

Ik geef om de producten en doe logischerwijze mijn best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Er geld een garantie termijn van 4 weken (28 dagen). Mocht er nadien een gebrek ontstaan, meld dit dan alsnog. Ik probeer altijd tot een nette oplossing te komen. 

 

Stuur bij contact altijd een foto mee waarop het defect zichtbaar is.

 

We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar Info@schoonheidssaloncharonbakker.nl Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur. Tevens is het voor consumenten in de EU mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.